Wyjazdy inspiracyjne – zaproszeni abiturienci

Posted on 14 września 2017 By

Pracownikom firm bedących naszymi klientami, których nazwiska są poniżej uprzejmie dziękujemy (i wręczamy wymienione niżej prezenty) za włożony wysiłek na rozwiązanie testu badawczego, który stworzyli nasi moderatorzy Jakub Banka, Teodor Jagałła, Emil Ceglarek i Gaweł Wachowicz w czasie treningu Wydarzenia Team Building

  • Rafał Jarek, Ekonomista , Godkowo, przyznajemy darmowy wstęp na trening „planning protection & optimization ” lub warsztat komunikacji i współpracy a ponadto książkę „Muzyka w przedszkolu”
  • Leszek Czerwiński, Lektor języka angielskiego, Nagłowice, przyznajemy darmowy wstęp na trening „Delegowanie zadań ” lub szkolenie team building plus wydawnictwo „Motywacja zachowań prospołecznych i antyspołecznych nieletnich”
  • Lesław Lorek, Inżynier telekomunikacji , Bodzanów, dostaje od nas zaproszenie na wykład „Czym jest myślenie projektowe ? podstawowe zaawansowane metody i klasyczne techniki zarządzania projektami ” lub spotkanie firmowe a dodatkowo publikację „Dyrektor a rada szkoły. Jak skutecznie ułożyć współpracę i podzielić obowiązki”
  • Segiusz Ciongwa, Rysownik litograficzny, Szumowo, zapraszamy gratisowo na wykład „Prowadzenie rozmów oceniających” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie a dodatkowo wydawnictwo „Ped@gog w blogosferze”
  • Justyn Smolarek, Socjolog, Lubomierz, przyznajemy rabat na warsztat zamknięty „Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać” lub zabawę i grę integracyjną oraz książkę „Współczesne konflikty zbrojne”
  • Marcel Górka, Muzealnik, Chełmek, dostaje od nas zaproszenie na moduł coachingowy „Savoir – vivre w innowacyjnej korporacji” lub spotkanie firmowe plus książkę „Przekorna wizja dziejów chrześcijaństwa jako schorzenia ludzkości w myśli Jana Stachniuka”
  • Bożydar Judas, Zoopsycholog, Daleszyce, zdobywa wejściówkę na wykład „asertywność – tworzenie własnej mocy oraz trening asertywnego sposobu komunikowania się” lub imprezę i zabawę team building a dodatkowo publikację „audyty marketingowe-metody, nowe podejścia i konteksty badawcze”
  • Bez kategorii &nbsp &nbsp ,