Scenki kreatywne – hipotezy do pracy dyplomowej

Posted on 29 listopada 2016 By


Zawiadamiamy iż na studiach Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne zalecamy nizej wymienione problemy do egzaminu:

  • zabawa edukacyjna : „Obraz Albanii w dzielach Ismaile Kadare – próba nawiązania dialogu ze światem” oraz „Idea współczesnego feminizmu w twórczości Olgi Tokarczuk”
  • symulacja językowa – „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na modelu Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)” i „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych”
  • symulacja decyzyjna : „Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet w środowisku wiejskim na modelu gminy Łubowa” oraz Licencjonowane Symulacje i „Budżet partycypacyjny: przestrzeń dla społeczeństwa obywatelskiego”
  • zabawa kreatywna – „Wpływ muzyki rockowej lat 60 na zachowanie i kulturę ówczesnej młodzieży” oraz „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
  • symulacja decyzyjna – „Poetyka kina socrealistycznego na studium przypadku filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda” i „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku”
  • zabawa biznesowa : „Synteza serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci” oraz „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim”
  • gra językowa : „Jarosław Iwaszkiewicz: zarys sylwetki” oraz „Społeczne rozumienie pojęć prawnych: mobbing, molestowanie”
  • zabawa słownikowa : „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej” i „Społeczne i ekonomiczne problemy globalizacji – próba analizy”
  • gra edukacyjna : „Mechanizmy wpływu reklamy na zachowanie konsumenta na danych źródłowych z reklam skierowanych do mężczyzn” oraz „Prasa kobieca w okresie przemian politycznych w latach 1982-2000. Detekcja porównawcza”

    Bez kategorii &nbsp &nbsp , ,